Hot Springs Story
Türünün tek örneği olan bu simülasyonda parmak dokunuşlarıyla kendi tatil köyünü inşa et ve başarıya ulaş! Odalar, restoranlar, oyun salonları ve hamamlar; her tesisi uygun bir yere yerleştirerek konuklarını bu kaplıca Cennetine çek ve mekanının üne kavuşmasını sağla! Fenerler, çam ağaçları, açelyalar ve daha fazlası ile mükemmel Japon bahçesini oluştur; pop yıldızları ve yazarlar gibi VIP'leri çekmek istiyorsan bunların hepsine ihtiyacın olacak. Sadece tek bir 1 numara olabilir! Bunu başarmak için gerekli özelliklere sahip misin?