Hot Garbage DLC
Deniz kenarında kurulacak yeni Kindred yerleşimine ev sahipliği yapma ihtimali olan 'Boomerdale' bölgesinden atmosferi kirleten maddelerin zirve yaptığı bildiriliyor. Senden oraya gitmeni ve bunun nedenini bulmanı istiyorlar. Yeni güncellemeler toplayacak ve en iyi ikinci yıldızlar arası keşif şirketine takdim edileceksin... İyi de bunlar neden orada ki? Ve onlardan kurtulmak için ne yapman gerekiyor? Bu genişletme paketinde, toplayıp üretmek ve ana oyuna eklemek için yeni yetenekler bulunuyor. Ayrıca, belki bu paketle uçma gücü de geliyordur! (Bunu ana oyuna ekleyemezsin ama olsun... Gittiği yere kadar eğlencenin tadını çıkar!)