Horror Tale 2: Samantha
Korkunç bir maceraya başlayın ve bu korku oyunundaki tüm gizemleri ilk çözen siz olun! Ana karakterlerle birlikte heyecanlı ve sürükleyici bir maceraya atılacaksınız! Lakewitch'te çocuklar uzun süredir kayıp ve bu tüyler ürpertici gizemi çözmek sizin kaderinizde var. Çocukları kaçıran kim ve bunu neden yapıyor? Çocuklar nereye kayboluyor ve onları nasıl kurtaracaksınız? Tüm bulmacaları çözebilir ve cevapları öğrenebilirsiniz... tabii korkmazsanız! Korku oyunumuzun bu bölümünde Samantha ile tanışacak ve onunla birlikte hapisten çıkmaya çalışacaksınız. Sizi yeni korkutucu keşiflere götürecek olan korkunç kaçıran kişinin yeni sırlarını öğreneceksiniz. Hedefinize giden yolda bulmacalar, buz gibi korku anları, beklenmedik dönemeçler ve bolca eğlence sizi bekliyor! Hikaye hızla ve tahmin edilemeyecek şekilde gelişecek. Bu korku oyunu 90'ların Amerika'sına heyecan verici, eğlenceli ve korkutucu bir macera!