Horde Stoku
"10 Horde Booster satın alın, 5 tane de ücretsiz edinin! Horde ilerlemenizi 4 Horde Beceri kartı ve 1 tüketilebilir Horde Ödülü kartıyla hızlandırın. Bu paketteki kartlar, Horde çoklu oyuncu modlarında kullanılır ve yeni beceriler kazandırır veya var olan becerileri güçlendirir. Horde Ödüllerini tamamlamak, Sınıfınızın seviyesine destek olacak bir XP Boost veya Credit ödülü kazandırır!"