Tier Skip'ler, satın alma işleminden hemen sonra uygulanır ve yalnızca Savaş Bileti ile uyumludur. Eşsiz ve özel kozmetik öğelerini Savaş Bileti 10. Tier Skip Paketi ile güvenceye al. Bu paket, mevcut Sezon sona ermeden önce Savaş Bileti'nin kademelerinde ilerlemek için sonraki 10 kademenin kilidini hemen açar.