HOMMES-LÉZARDS
Lizardmen yarışı, eşsiz oyunculara sahip (kertenkeleler, Saurus ve Kroxigor) ama ayrıca kendi yıldız oyuncuları da var: Slibli ve Hemlock! Lizardmen'in en güçlü özelliği iki önemli oyuncu türünde saklı: Kertenkeleler ve Saurus. Kertenkeleler çok hızlı ve atikler. Topu gole götürmek onlar için hiç sorun değil. Çok hareketli olan Saurus da oldukça güçlü. Onların görevi de düşmanın savunma hattını ihlal edip Kertenkelelerin topu aradan geçirmesini sağlamak. Kroxigor dev bir pul ve kasla yığını ve takımı için önemli bir güç. Ebadına göre hızlı oluşu onun çabuk hareket etmesini sağlıyor. Fakat ne yazık ki pek becerikli değil. Kroxigor, Lizardmen sert bir vuruş yapmak istediğinde kullanacak bir oyuncu.