HITMAN Yükseltme Paketi ile bütün diğer mekanlar, gelecekte çıkacak bütün canlı içerik, Kontrat Modu ve ilave oyun güncellemelerine erişim kazanacaksın. Geri kalan içerik Nisan 2016'dan itibaren yıl boyunca altı defada periyodik olarak çıkacak. Bu paket sadece Hitman Giriş Paketi ile bağlantılı olarak satın alınabilir. Ajan 47 olarak, egzotik mekanlarda üzt düzey hedeflere karşı özel saldırı operasyonları düzenliyorsun. HITMAN Yükseltme Paketi ile bütün diğer mekanlar, gelecekte çıkacak bütün canlı içerik, Kontrat Modu ve ilave oyun güncellemelerine erişim kazanacaksın.