Üç ayrı ICA görevi içeren Bonus Bölüm, Ajan 47'nin Sapienza ve Marakeş'e yaptığı ilk seyahatleri anımsatırken ana hikayeden ayrı maceralar sunuyor. Bu üç görev, sunduğu bir dizi Tehdit ve Fırsat ile heyecanlı bir deneyim vaat ediyor ve Yükseliş Kontratları ve Zor Hedefler için yepyeni bir sahne yaratıyor. Açık Ara: Aşırı sağ partiden politikaya atılan Mafya bağlantılı bir iş adamı Sapienza plajında bir gövde gösterisi yapıyor. Ajan 47'nin görevi bu diktatör özentisinin şehre başkan olmasını önlemek. İkon: Bir film ekibi Sapienza şehrini adeta bir film seti haline getirmiş, yeni bir bilim kurgu filminin çekimlerini yapıyor. Ajan 47'nin görevi ise filmin oyuncularından birini emekliye ayırmak, hem de şehrin meydanında gerçekleşen bir gece çekimi sırasında. Kuma Yapılmış Ev: Marakeş'in gece pazarlarının hayhuyunun tam ortasında, büyük bir inşaat şirketinden bir köstebek gizli bilgileri şirketin en büyük rakibine satmak üzere. Ajan 47'nin görevi sızıntıya orada kesin bir son vermek.