Tayland'a hoşgeldin. "Club 27" görevinde, Bangkok'un hemen dışında, Chao Phraya nehrinin kıyısında bulunan lüks Hippaman oteli ve eğlence kompleksinin ihtişamı ve zenginliği seni bekliyor. Hedeflerin, The Class adlı popüler müzik grubunun solisti olarak yükselen yıldız Jordan Cross, ve Cross ailesinin avukatı Ken Morgan. Grup beklentilerin altında kalan ikinci albümlerini yeni tamamlamış ve her iki hedef de bu lüks otelde kalıyorlar. Lüks otelin muhteşem iç mekanının ve egzotik bahçeleri ile dış mekanının güzelliğini keşfet. Görevine ilişkin eylem planlarını Chao Phraya nehrinin enfes manzarası eşliğinde yap. Birinci sınıf kalite ve karizmayı bir araya getiren Bangkok, HITMAN oyuncularına harika bir oyun mekanı sunuyor. Pek çok fırsat ve kıyafet ile yeni donanım, silah veya öğelerin kilidini açacak 75'ten fazla görev, Bangkok'ta. Sakın kaçırma.