Hitman: Blood Money HD
Hitman: Blood Money HD size yüksek çözünürlükte, 60 fps kalitesinde orijinal Hitman: Blood Money oyununu getiriyor. Para Tüm Kapıları Açar. Sessizlik Gereken Cevabı Verir. Öldürmeye Hazırlanın. Ajan 47'nin sözleşmeli teşkilatı ICA'daki suikastçılar bir dizi saldırıdan sonra ortadan kaldırılıyor ve kavgaya daha büyük ve daha güçlü bir teşkilatın dahil olduğu görülüyor. 47, hedefte olabileceğini hissederek Amerika'ya gidiyor ve öldürmeye hazırlanıyor.