HITMAN'in ilk sezonunun müthiş finalini kaçırma. Heyecanın zirveye taşındığı sezon finalinde, Ajan 47 Japonya Hokkaido'ya giderek karla kaplı bir dağın zirvesinde bulunan, nefes kesici bir manzaraya nazır çok özel GAMA tıp merkezini ziyaret ediyor. İleri teknoloji cerrahi operasyonlar ve tıbbi araştırmaların yapıldığı bu çok özel hastane aynı zamanda muhteşem Zen bahçeleri, organik suşi restoranı ve geleneksen Japon kaplıcası ile de dikkat çekiyor. GAMA'ya gelen yüksek profilli hastaların sağlığı ve güvenliği ise tesisi kontrol eden bir yapay zekaya emanet. 6. Bölüm: Hokkaido yeni fırsatlar, silahlar, kıyafetler ve öğelerin bulunduğu yeni bir hikaye görevinin yanı sıra Zorlu Hedefler, Yükseliş Kontratları ve Özel Kontratlar ile gelen canlı içerik ve yeni zorlu görevler de sunuyor.