Halledilecek dört hedefin bulunduğu "Özgürlük Savaşçıları" görevi, oyuncuları geleneksel taktiklerini geliştirmeye zorlayacak müthiş bir sızma görevi sunuyor. Bölge, yeni yapılmış aşılması güç tel örgüleri ve 24 saat aktif devriyeleri ile son derece tehlikeli. Bir zamanlar sıradan bir çiftlik olan bölge artık bir milis eğitim kampı ve operasyon üssüne dönüştürülmüş. Hedeflerinden biri olan Sean Rose'un liderlik ettiği bu zamane gerilla ordusu dünyanın dört bir yanından hackerları ve silah uzmanlarını bir araya getiriyor. Ortadan kaldırılacak diğer üç hedef de bu gerilla ordusunun kendilerine özgü uzmanlıklarıyla ön plana çıkan üç üyesi: Maya Parvati, Penelope Graves and Ezra Berg. Sezon nefes kesici bir sona doğru yaklaşırken, bu bölümle gelen muazzam hikaye açılımları heyecanı daha da yükseltiyor. Amansız oyuncular için yepyeni fırsatlar, silahlar ve öğeler sahada keşfedilmeyi bekliyor. 5. Bölüm: Kolorado, ortadan kaldırılacak pek çok hedef ile, tetikte, seni bekliyor.