HITMAN 3 - Chongqing
Kalabalık kafelerin yanıp sönen neon ışıklarının altında ve daracık sokaklara yığılmış ufak dükkânlar ve seyyar satıcıların arasında Chongqing, buraya gelenlere günlük hayatın gerekliliklerinden bir kaçış sunuyor. Bu mega şehir, ücra köşelerinde bir sürü sır barındıran bir ulaşım merkezi.