İki ayrı hedefin bulunduğu “Altın Kafes” adlı bu zorlu görevde, şehirdeki İsviçre konsolosluğunda saklanan banker Claus Standberg ile terk edilmiş bir okulu ele geçirerek kendine korunak yapmış elit bir askeri birlik tarafından korunan General Reza Zaydan'ı ortadan kaldıracaksın. Hareketli dükkanlardan ve curcunalı pazar yerlerinden İsviçre konsolosluğu önünde toplanmış adalet arayan öfkeli kalabalıklara Marakeş HITMAN oyuncularına gözetlemenin cazibesini ve sızmanın heyecanını vaat ediyor.