Göreviniz sizi Vermont kentindeki tipik bir Amerikan varoşu olan kusursuz Whittleton Creek'e götürüyor. Sararan çınarlarla, özenle yetiştirilmiş ön bahçelerle ve sakin bir cumartesi gününün keyfini çıkaran dost insanların yaşadığı güzel evlerle çevrili geniş yollarda ilerleyin.