HITMAN 2 - Special Assignments Pack 2
HITMAN 2'nin ana hikayesinden bağımsız iki yeni Özel Görevde, Miami ve Whittleton Creek'e seyahat et. Bu pakete dahil olan "A Silver Tongue" ve "A Bitter Pill" adlı görevler birbirine doğrudan bağlıdır ve yeni hedefler ile oynanış imkanları sunarlar. Gold Edition ve Expansion Pass'e dahildir. HITMAN 2'nin tam sürümü gerekir.