HITMAN 2 Şık Spor Paketi ile son modayı yakalayın! Ajan 47 için yeni bir takım elbiseye anında erişim sağlayın ve tüm HITMAN 2 mekânlarında kullanılabilecek 2 yeni ögeyi envanterinize ekleyin. İçindekiler: Şık Spor Takım Elbise Siyah Kulaklık (Fiber Kablo) ICA Sersemletici Telefon HITMAN 2 gerektirir. HITMAN 2 Genişleme Pasosu'na dahildir.