HITMAN 2 - Siberia, sizi Kuzey Rusya'nın gözden uzak ve karlarla kaplı bir cezaevine götüren yeni bir Sniper Assassin oyun modu haritasıdır. Tüfeğinizi kuşanın, hedeflerinizi ortadan kaldırın ve izinizi kaybettirmek için cezaevinde bir isyan başlatın! Skor çarpanları kazanmak için mücadeleleri tamamlayın ve skor tablosunun tepesine yerleşmek için oynayış tarzınızı mükemmelleştirin. Sniper Assassin oyun modunda, Ajan 47 olarak tek başınıza oynayabilir veya çevrimiçi iş birliği ile Stone ya da Knight olarak oynayabilirsiniz. Genişleme Pasosu'na dâhildir. HITMAN 2'nin tam sürümünü gerektirir.