HITMAN 2 - New York, Ajan 47'yi Milton-Fitzpatrick yatırım bankasının New York şubesine götüren yeni bir kumluk bölge konumudur. Yeni kılıklara girin, görevi tamamlamak için yeni ögeleri kullanın ve tüm konumlarda kullanılabileceğiniz yeni kilit açmalar kazanın. Ajan 47'nin bankadaki görevi, bankadaki denetimin en yoğun döneminde, yağmurlu bir New York gününde geçiyor. Görevlerini tamamlamak için parayı takip etmesi ve bankanın yöneticisini ortadan kaldırması gerekiyor. 1. Genişleme Paketinde ve Genişleme Pasosunda mevcuttur. HITMAN 2'nin tam sürümünü gerektirir.