Hindistan'ın "Rüya Şehir" lakaplı Mumbai kenti, hem ziyarete gelen yolcular hem de görevdeki ajanlar için muhteşem bir yerdir. Mumbai'nin ünlü gecekondu mahallelerinin kalabalığında kendinizi kaybedin ya da Bollywood film mekânlarını uzaktan hayranlıkla izleyin. Mumbai'nin renkli yaşamı ve sayısız gizli sırrı sizi asla hayal kırıklığına uğratmayacak.