Florida'nın Miami kentinde güneşin parladığı bir göreve çıkın, modern araba tasarımında gelinen son noktayı sergileyen bir motor sporları etkinliği olan Küresel Buluş Yarışının son saatlerine katılın. Yılın en büyük yarış etkinliğinde binlerce ateşli seyircinin arasında yerinizi alın.