Suikastlar Dünyasına, Ajan 47'nin keskin nişancı dürbününden görüldüğü şekliyle size uluslararası bir hırsız çetesini yok etme işini veren bu keskin nişancı göreviyle adım atın. Görevin tamamı Ajan 47'nin, gösterişli bir düğün töreni sırasında zengin bir şatoyu ve çevresini saran bahçeleri gören bir keskin nişancı yuvasına tünemesiyle geçiyor. Çevrenizi nasıl ve ne zaman değiştireceğinize, sıralamada en yüksek skora ulaşmak için hedeflerinizi nasıl ve ne zaman yok edeceğinize siz karar veriyorsunuz. Hitman serisinde ilk kez bir arkadaşınızla çevrimiçi işbirliği yapabiliyorsunuz. Mermi tiplerinizi ve tüfek yükseltmelerinizi birleştirerek ölümcül ve eğlenceli kombinasyonlar oluşturmak için yeni bir ajan seçin!