Göreviniz gereği Yeni Zelanda'nın Hawke Limanı Bölgesi kıyılarındaki mehtaplı plajlara ve açıklarda oluşan yüksek dalgalara seyahat edeceksiniz. Mehtapta gezintinin keyfini çıkarın ve meşhur mimar Oscar Wong tarafından tasarlanan, yüksek güvenlikli lüks sahil evinin üst katında geceyi geçirin.