Hantu Limanı, HITMAN 2 Genişleme Pasosu sahiplerine sunulan ilk Sniper Assassin içeriğidir. Göreviniz sizi Singapur'a götürüyor ve Hantu Limanı'ndaki konteyner alanına konuşlandırıyor! Tüm Khandanyang işçilerini ortadan kaldırın, mücadeleleri tamamlayın, skor artırıcıları kazanın, tüfeğinizi yükseltin ve skor tablosunun zirvesine yerleşin. Ajan 47 olarak tek başınıza ya da çevrimiçi iş birliği ile Stone ya da Knight olarak oynayın. 1. Genişleme Paketi'ne ve Genişleme Pasosu'na dâhildir. HITMAN 2'nin tam sürümünü gerektirir.