HITMAN 2 - 1. Özel Görevlendirmeler Paketi, HITMAN 2'de oynamanız için iki yeni Özel Görevlendirmeden oluşur. Yılanın Kucağında ve Büyüklük İllüzyonları görevleri, Ajan 47'yi Santa Fortuna'ya ve Mumbai'ye götüren, ana hikâyeden ayrı görevlerdir. 1. Genişleme Paketinde ve Genişleme Pasosunda mevcuttur. HITMAN 2'nin tam sürümünü gerektirir.