1. Bölüm: Paris seni Palais de Walewska'da özel korumalar eşliğinde yapılan ışıltılı ve şaşaalı Sanguine Moda Şovuna çağırıyor. Şov mekanına ya konuk kılığında veya başka bir şekilde sızacak, etkinliğin ev sahipleri Viktov Novikov ve Dalia Margolis'i bulacak ve ortadan kaldıracaksın. Bu iki gizemli şöhret aslında ünlülerin önemli sırlarını illegal yollardan ele geçirerek büyük paralara satan IAGO adlı global bir suç örgütünün liderleri. 1. Bölüm: Paris'te ana hikayenin yanı sıra ona özel fırsatlar, silahlar, kostümler, öğeler ile Yükseliş Kontratları ve Özel Kontratlar da dahil canlı içerikler de bulunuyor.