Hindsight
Günlük yaşantımızın içindeki fiziksel nesneler, yanı başımızda tuttuğumuz eşyalarımız aslında geçmişe açılan birer pencere olsaydı ne olurdu? Hindsight’ta uzak geçmişe ait anılara ve görülmemiş geleceklere dalın. Prune’un yaratıcısı tarafından geliştirilen Hindsight, doğumundan günümüze kadar yaşanan her şeyden bir anlam çıkarmaya çalışan bir kadının tüm yaşamını keşfedeceğiniz hikaye tadında bir keşif oyunu. Kahramanımızın çocukluğundaki evini yeniden ziyaret edecek, kişisel eşyalarını ayıklayacak ve pencerelerden zamanın içinde donup kalmış anılara adım atacaksınız. Hindsight sizden biraz yavaşlamanızı ve arkanızda bıraktığınız küçük şeylere dikkat etmenizi istiyor. Sizi geçmişin daha da derinlerine çekecek doğru perspektifi buluncaya kadar bu şeyleri birleştirerek bakış açınızı değiştirin. Uzun zaman önce unutulmuş anılar ve hayaller birbirine karışıyor. İstediğiniz kadar oyalanın, er ya da geç günümüze gelmek zorundasınız. Beraberinizde neleri götüreceksiniz? Peki ya neleri arkanızda bırakacaksınız?