High On Life 2 Pre-order Bundle
Seçili silah karakterler için "I PRE-ORDERED HIGH ON LIFE 2" şapkasını kapmak istiyorsan High On Life 2'yi ön siparişle satın al! Hiçbir işlevi olmasa da ön sipariş vermezsen bir daha asla bu görünümü alamayacaksın! (Ayrıca oyunumuzdaki bu silahların duyguları var, unutma. Yani şapkayı almazsan bunu hatırlayıp senden nefret edebilirler!) Oyun yayınlandığında bu teklifin süresi dolar. Başardın. İntergalaktik karteli alaşağı ettin, insanlığı nesli tükenmenin eşiğinden döndürdün ve galaksinin en uç köşelerindeki tehlikeli ödülleri avladın. Ödül avcılığıyla şan, şöhret ve zenginlik elde ettin ancak geçmişinde bıraktığın gizemli bir figür yeniden hayatına girince ve kardeşinin başına ödül koyunca o çok rahat hayatın yerini bir anda kaosa bırakıyor. Her şeyi riske atıp en sevdiğin tür olan insanları tehlikeye adan intergalaktik kötüleri tekrar alaşağı edecek cesaretin var mı? High On Life geri dönüyor! Birbirinden tuhaf, çok sevilen uzaylı serserilerden oluşan ekibinle birlikte ateş ederek, bıçaklayarak ve kaykayınla kayarak galaksinin dört bir yanındaki tehlikeli ama büyüleyici dünyalarda yol alacak, İNSAN HAYATINA fiyat etiketi koymaya çalışan KÖTÜ ilaç devini havaya uçurmak için savaş vereceksin!