Hidden Through Time - Aztec Rituals
Aztekler, katmanlı geleneklere ve inançlara sahip tarihe damgasını vurmuş bir Mezoamerika uygarlığıdır. Üç yüzyıldan uzun süre zenginleşerek geniş topraklara hükmettiler ve dünya tarihinde eşi benzeri olmayan bir toplum kurdular. Hidden Through Time – Aztek Ritüelleri'nde güvenilir yoldaşın Clicky ile beraber çağlar arası bir maceraya atılacaksın. Bataklıkları yaracak, en yüksek dağların tepesine tırmanacak ve Tenochtitlan'ın yüceliği karşında büyüleneceksin. Maceran sırasında dikkatin dağılmazsa, tüm zamanların en kudretli Mezoamerika krallığının saklı sırlarını açığa çıkarabilirsin! Bu DLC'ye 10 yeni seviye içeren yeni bir hikâye bölümü dahildir. Ayrıca satın aldıktan sonra seviye düzenleyiciye eklenecek 300'den fazla yeni Aztek İmparatorluğu temalı nesne ve karakter içerir! Bu DLC'ye sahip olmayan oyuncular da, Aztek Ritüelleri DLC'sindeki nesneler ile diğer oyuncular tarafından oluşturulan haritaları oynayabilecek. Hidden Through Time - Aztek Ritüelleri'nde Ichcahuipilli zırhını kuşan, tlahuitolli yayını ger ve Antik Azteklerin hazinelerini topla!