Hidden Cats in Christmas
Hidden Cats, tatil sezonunu büyülü Christmas World Park'ta kutluyor! Karlı ve gri bir tuvalle başlayın ve gizlenmiş olan 900'den fazla kedi ile dünya çapındaki geleneklerden esinlenilen karakterleri bularak sahneyi yılbaşı renkleriyle canlandırın. Yeni bir aşamalı renklendirme efektine sahip 7 bonus bölümün kilidini açmak için Hidden Cats topluluğunun paylaştığı gerçek kedilerin fotoğraflarını keşfedin ve onları çizilmiş kedilerle eşleştirin! Oyun Özellikleri: - 900'den fazla gizli nesle ve kilidi açılabilir şeylerle dolu 8 eşsiz bölüm - Toplanabilir kartlar, başarılar ve keşfedilecek sırlar - El çizimi sanat tarzı ve dinamik ses efektlerine sahip orijinal oyun müziği - YENİ! Artık ilerledikçe tüm haritalar renkleniyor!