Hidden Cats in Berlin
Büyük ve sevimli bir illüstrasyonda küçük ve keyifli bir gezintiye çık! Siyah-beyaz bir manzarayla başla ve onu renklerle doldur! Arkana yaslan, rahatla ve manzaranın renkli son hâlini ortaya çıkarmak için tüm kedileri bul.. Özellikler: - Bulunacak bine yakın kedi ve diğer şeyler: kediseverler için bir hediye :) - İki ana oyun modu, altı bonus seviye ve... büyük bir son meydan okuma! - Toplanacak özel kedi kartları - Tonlarca miyavlama :)