HeXen II
Hexen II, Raven Software tarafından geliştirilen ve 1997'de id Software tarafından yayınlanan karanlık fantastik türünde bir birinci şahıs nişancı ve rol yapma oyunudur. Heretic/Hexen serisinin üçüncü oyunu olan Hexen II, Serpent Riders üçlemesini destansı bir sonla buluşturuyor. Hikâye Mahşerin Dört Atlısı gölgelerde saklanıyor. Adlarıysa Ölüm, Hastalık, Kıtlık ve Savaş. Onlar dünyadaki tüm kötülüklerin anası. Buna rağmen bu dörtlü endişe etmen gereken son şey çünkü üç Serpent Rider'ın sonuncusu Eidolon hâlâ hayatta. Baş iblis Eidolon'la yüzleşip bitmek bilmeyen saldırılarına son vermeye kalkışmadan önce büyülere hükmeden bir Necromancer, sinsi bir Assassin, dayanıklı bir Crusader veya saldırgan bir Paladin olarak karanlık generalleri ve onların şeytani lejyonlarını alt etmelisin. Barış bir seçenek değil, tabii ölmek istemiyorsan. Özellikler - Dört sınıftan birini seç: Paladin, Crusader, Assassin ve Necromancer. - 1997'ye dek görülmüş en gerçekçi ve ayrıntılı ortamları Quake Engine'in poligon bazlı modellemesiyle keşfet. - Eşsiz büyülerle güçlere hükmet ve 32 yeni silahı kuşan. - Canını yükseltmek ve arttırılmış hız, ateş gücü ve zıplama mesafesi gibi yetenekleri açmak için deneyim kazanarak seviye atla. - İblislerle dolu, özgün temalara sahip dört dünyada savaşarak ilerle: Ortaçağ Avrupası, Antik Mısır, Mezoamerika ve Grekoromen. - Şeytani Okçu Şövalyeler, Alev İblisleri, Jaguar İnsanlar, Sihirbaz Kurukafalar ve çok daha fazlasıyla yüzleş. - Arkadaşlarınla işbirliği yap veya kıyasıya ölüm maçlarında onlara karşı oyna. Yerel ağlarda ve çevrimiçi ortamda 16 kişiye kadar oynanabilir.