Heroes Battle Awakening
Kule savunma tarzında istilacı dalgalarına karşı lejyonlarını komuta ederken canavarlara karşı kendi canavarlarınla savaş! Heroes Battle Awakening, işgalcileri püskürtmek için seni devasa tepegöz şövalyeler, vahşi minotorlar, korkunç kuleler ve daha fazlasıyla donatan, nefes kesen bir kule savunma oyunu. Savaş alanında paralarını toplayarak yeni birliklerin gücüne sahip ol ve onları 5 şeritli sahada ustaca konumlandırarak zafere adım adım ilerle! Bazı birliklerin uzaktan saldırarak düşmanı etkisiz hâle getirecek, diğerleri ise yakın dövüşte cesaretle mücadele edecek. Üstelik, bazı özel birlikler savunmanızı güçlendirmek için altın yağdıracak ve düşmanı hızla püskürtecek. Dalgaları aşarak her biri 10 zorlu seviyeyle dolu 4 benzersiz bölümde maceraya atıl. Ama dikkat et! Savaş kızışırken iskelet orduları, vahşi orklar, uçan büyücüler ve daha da korkunç düşmanlarla karşılaşacaksın! Krallığı koruyabilecek misin?