Hello Guest: Hello Neighbor 2 pre-alpha
Gelişmiş, kendi kendine öğrenen bir yapay zekâsı olan Hello Guest'e hoş geldiniz. Gölgelerde saklanan bir yaratığa ev sahipliği yapan Golden Apple Eğlence Parkı'nda gece vardiyasında güvenlik görevlisi olarak çalışıyorsunuz. Yapay zekânın güçlendirdiği yaratık, hamlelerinizi öğreniyor. Bu yaratık, ışıktan korkuyor ve hep arkadan yaklaşmayı tercih ediyor.