Hellblade: Senua's Sacrifice
Heavenly Sword, Enslaved'in yapımcılarından: Odyssey to the West ve DmC: Devil May Cry, bir savaşçının mitlere ve çılgınlığa olan acımasız yolculuğu. Viking çağında kalbi kırık bir Kelt savaşçı, gördüğü akıldan çıkmayan önseziler ardından ölü sevgilisinin ruhu için savaşmak adına Viking Cehennemine giden bir göreve çıkıyor. Nörologlar ve ruh hastalığı yaşayan kişilerin katkılarıyla oluşturulan oyun, Hellblade: Senua's Sacrifice, seni Senua'nın zihninin derinlerine çekecek. Erişilebilirlik Özellikleri: OYNANIŞ - Erişilebilirlik seçeneklerine ilk açılıştaki seçenekler menüsünden ulaşılabilir. - Dinamik olarak düzenlenen "Otomatik" modu ya da manuel olarak seçilen "Kolay", "Orta" ve "Zor" modlar arasından seçilebilen düzenlenebilir savaş zorluğu. - Oyun hem oynanış hem de ara sahneler esnasında duraklatılabilir. SES - Genel, Müzik, Ses Efektleri, Konuşma Sesleri ve Menü sesleri için özel ses düzeyi ayarları yapılabilir. - Ses çıkışı için Stereo ve Mono ses modları arasında geçiş yapılabilir. GÖRSEL - Mevcut Deuteranopia, Protanopia ve Tritanopia filtreleri için renk körlüğü modları ve düzeltme yoğunlukları ayarlanabiliyor. - Sesli içerikler için alt yazı açılıp kapatılabilir. - Alt yazı metin boyutu "Standart" veya "Büyük" olarak ayarlanabilir. - Alt yazı metin rengi Beyaz, Turuncu, Yeşil ya da Mavi seçilebilir. - Alt yazı arka planları saydam ya da siyah olarak ayarlanabilir. - Menü arka planları için metin karşıtlığı "Yarı Saydam" ya da "Katı" siyah olarak ayarlanabilir. GİRİŞ - Oyun kumandası ve fare eksenleri için düzenlenebilir giriş hassasiyeti ve kamera eksenini tersine çevirebilme olanağı. - Klavye tuşları ve oyun kumandası düğmeleri (kamera kontrolü ve menüde gezinme tuşları hariç) için işlevleri yeniden düzenleyebilme olanağı. - Oyunun sadece klavyeyle oynanabilmesine olanak sağlayan tam klavye desteği (ok tuşları fare ve sağ çubuk hareketlerinin yerine geçer). - Oyun kumandası titreşimi açılıp kapatılabilir. - Koşma düzenleyici, tuş veya düğmeye Basarak ya da Basılı Tutarak etkinleştirilecek şekilde ayarlanabilir. Lütfen dikkat: Belirtilen erişilebilirlik seçenekleri, Hellblade: Senua's Sacrifice Enhanced oyununun PC sürümü için geçerlidir.