Hell Well
Karanlık bir büyücü olarak hayatta kal ve düşmüş ruhları toplayarak onları yozlaşmış meleklere karşı kendi kötücül savunmana dönüştür! Seni yok etmek isteyen melek dalgalarına karşı kendini savunurken karanlık bir büyücü rolünü üstlen! Retro 4 tonlu tarzda sunulan Hell Well, düşüşünün kaçınılmaz olduğu yukarıdan aşağıya bir kule savunma, hayatta kalma oyunudur. Ancak zorluk, hayatta kalmak ve kaçınılmaz ölümünden önce mümkün olduğunca çok sayıda düşmanı alt etmektir. Düşmüş ruhları topla ve onları kutsal saldırganları savuşturmak için şeytani totem benzeri savunmalar kurmak için kullan, ardından prosedürel olarak oluşturulmuş harabeler ve mezarlıklarda güçlerini büyütmeye devam etmek için yetenekleri yükselt ve minyonlarının seviyesini artır.