Hell Let Loose - Operation Lüttich Units
"Lüttich Operasyonu paketi" ile Mortain için yapılan hayati mücadelenin içine dal. Bu DLC, Mortain'da gerçekleşen savaşın hem ABD hem de Almanya taraflarını kapsıyor. ABD kuvvetleri için. VII. Kolordu, kendini Mortain'daki Alman karşı saldırısı ""Lüttich Operasyonu""nun altında ezilirken buldu. Birkaç piyade tümeni ve tank taburundan oluşan VII. Kolordu, Almanların ABD kuvvetlerinin önünü kesmesini engellemek zorundaydı. Alman kuvvetleri içinse XLVII. Panzer Kolordusu bulunmaktadır. Alman kuvvetlerinden birkaç tümeni bir araya getiren bu Kolordu, Mortain'daki ""Lüttich Operasyonu"" adlı karşı saldırıyı yönetmekle görevlendirilmişti. Bu kolorduda yeni askerlerin yanı sıra Doğu Cephesi'nden gelen eski askerler de bulunuyordu. Bu indirilebilir içerik şunları içerir: ABD kuvvetleri için: "30. Piyade Tümeni" (ABD Subayı, Tüfekli Er, Tanksavar, Mühendis, Makineli Tüfekçi, Otomatik Tüfekli Er, Taarruz, Sıhhiyeci, Destek, Keskin Nişancı ve Gözcü rolleri için geçerlidir) "743. Tank Taburu" (ABD Tank Komutanı ve Mürettebat rolleri için geçerlidir) "VII. Kolordu" (ABD Komutanı rolü için geçerlidir), tüm roller için 1 yeni kafa ve 1 yeni saç stili. Alman kuvvetleri için: "2. Panzergrenadier" (Alman Subayı, Tüfekli Er, Tanksavar, Mühendis, Makineli Tüfekçi, Otomatik Tüfekli Er, Taarruz, Sıhhiyeci, Destek, Keskin Nişancı ve Gözcü rolleri için geçerlidir) "2. Panzergrenadier" (Alman Tank Komutanı ve Mürettebat rolleri için geçerlidir) "XLVII. Panzerkorps" (Alman Komutanı rolü için geçerlidir), tüm roller için 1 yeni kafa ve 1 yeni saç stili.