Hell Let Loose - Jericho Cap
II. Dünya Savaşı'nın başlarında kasvetli kış havasında giyilen Jericho Şapkası, Sovyet askerlerini sıcak tutarak savaşa devam etmelerini sağlamıştır. Bu indirilebilir içerik şunları içerir: Jericho Şapkası - Rus İç Savaşı sırasında Komünist üniformalarının en dikkat çekici parçası olan Budenovka şapkasının yeni bir versiyonu. Sıcaklık düştüğünde kulaklıklar aşağı inerek mürettebatın kulaklarını ve boynunu en sert hava koşullarından korur. (Sovyet Komutanlığı, Piyade, Zırhlı ve Keşif birimleri için kullanılabilir)