Hell is Us - Secret Code
Hell is Us Deluxe Edition'ı tercih ederek Secret Code DLC'sine ve diğer bonuslara sahip olabilirsin. Secret Code DLC'si ile maceraya cebindeki gizemli bir anahtarla başlayacaksın. Bir anahtar varsa bir de kilit olmalı. Onu bulmak sana bağlı.