Hela
Hela’da Minik Kahramanlar Büyük Serüvenlere Atılıyor Büyüleyici 3D co-op macera oyunu Hela’da, dünyaya cesur bir farenin gözlerinden bak. İskandinav esinli nefes kesici arazileri keşfet, bulmacalar çöz, dokunaklı bir hikâye ile doğanın güzelliğini birleştiren bir diyarda iyiliğe hizmet eden güç ol. İyicil bir cadı hastalandığında evcil hayvanları onun hayatını kurtarmak için yollara düşer. Minik ama gözü kara bir fareyi oynatarak, cadıyı iyileştirecek sihirli iksirler için gereken malzemeleri toplamalısın. Birlikte Yolculuk Edin Hela oyuncuları engelleri aşmak için başkalarıyla el ele vermeye teşvik ediyor. İster tek başına istersen de lokal bölünmüş ekranda ya da çevrimiçi co-op modunda, engebeli dağ patikalarından, sihirli ormanlara ve huzurlu göllere kadar göz alıcı manzaralarda gezin. Kendi Öykünü Keşfet & Şekillendir Bu büyüleyici dünyada havada süzülerek dolaş, nesneler topla, bulmacalar çöz ve tabiatın zorluklarıyla yüzleş. Yeni yerlere ulaştıkça hikâyenin farklı parçalarını keşfedeceksin. İyilikler yaparak, yaptıklarının dünyada yarattığı etkileri hissederek kendi hikâyeni irmek irmek ör.