Heavy Metal Machines
Heavy Metal Machines, oyuncuların kıyamet sonrası arenalarda ölümcül araçları kontrol ederek 4v4 yoğun savaşlara girdiği, Oynaması Ücretsiz Çok Oyunculu Araçlı Savaş oyunlarından biridir. YEPYENİ BİR DENEYİM HMM'nin benzersiz araçlar, hızlı tempolu savaş ve kıyamet sonrası arenalardan oluşan kombinasyonu sizi yepyeni bir oyun deneyimine götürecek. EŞSİZ ARAÇLARIN BÜYÜSÜ Bir araba ezici Monster Truck ve bir ağır zırhlı Tank'tan bıçak atıcı bir Motosiklet ve manyetik bir Çekici Kamyona kadar birçok aracın her biri, her maça çok çeşitli stratejik olanaklar getiren farklı bir silah setine ve oyun tarzına sahiptir. METAL GLADYATÖR OLUN HMM'yi gelişigüzel oynayabilir veya bir şeyler renklendirmek istiyorsanız, en iyisi olmak için Dereceli Moduna katılabilir veya Takımınızı oluşturup ödüller ve prestij için savaşmak üzere bir oyun içi Turnuva olan Kolezyum'a getirebilirsiniz. HABERLERE HOŞGELDİNİZ HMM'de yeniyseniz endişelenmeyin! Becerilerinizi geliştirmek için eğitim modları mevcut. REKABET Rekabetçi hissediyorsanız, Topluluk Turnuvalarına veya hatta Metal League, Heavy Metal Machines Resmi Turnuvasına katılabilirsiniz; bu Turnuva, oyunun Espor sahnesini beslemek için nakit ödüller sunar. BIRLIKTE OYNA Oyunda yeni oyuncularla tanışın veya çok daha fazla eğlence için arkadaşlarınızı getirin! EN İYİ GLADYATÖR KAZANABİLİR HMM ücretsizdir ve kazanmak için ödeme yapmanıza gerek yok. Araçlara oynanış avantajları sağlayan oyun içi öğeler satın almanın bir yolu olmadığından emin olabilirsiniz.