Heart of Darkness Collection
Heart of Darkness Collection, Legacy of Kain: Defiance Remastered Lüks Sürüm ve Legacy of Kain: Ascendance'ı tek ve nihai bir pakette buluşturarak en üst düzey Legacy of Kain deneyimini sunar. Nosgoth'un karanlık dünyasına geri dön, Legacy of Kain: Defiance Remastered Lüks Sürüm'de Kain ile Raziel arasındaki doruk noktasındaki çatışmayı modern iyileştirmeler ve özel bonus içeriklerle yeniden yaşa. Ardından, Nosgoth'u bambaşka bir açıdan sunan, hızlı tempolu bir 2D aksiyon platform oyunu olan Legacy of Kain: Ascendance'a adım at. Legacy of Kain: Ascendance, 31 Mart 2026 tarihinde oynanabilir olacak.