Headlander
Evrende bilinen en son insan sensin ve senden de geriye tek kalan şey vücudundan ayrılmış bir kafa. Yok olmuş geçmişin hakkında ipuçları ararken, makinelerden oluşan düşmanca bir dünyada, senin herhangi bir robotik gövdeye bağlanabilmene olanak sağlayan özel bir kask kullanarak seyahat etmen gerekiyor. Bir gövdeden diğer bir gövdeye geçiş yaparken aslında herşeyin göründüğü gibi olmadığını ve insanlığın kaderi için henüz karar verilmediğini fark ediyorsun...