HeadHunters
HeadHunters, karakter seçmediğin… kafanın ta kendisi olduğun kaotik bir couch/online parti oyunudur. Farklı bedenlere bağlanarak yeni silahlar ve yetenekler kazan ve anında uyum sağla. 4 oyuncuya kadar. Cross-platform. Kafanı kaybetme.