HAWKED - 60 GE-0 Jetonu
HAWKED'da Haydut kasaların için 60 GE-0 Jetonu satın al! GE-0 Jetonu; oyun içi kozmetik ve özelleştirme eşyaları (kıyafetler, silah desenleri ve ifadeler dahil), Haydut Bileti ve dahasını alabileceğin bir değerli kaynaktır.