Hatup
Bu bulmacalı platformlarla ilgili sorunları çözmek için düşünme başlığını tak! Fes tarzı şapkasını takıp takmadığına bağlı olarak değişen bulmacalarda ilerlerken küçük mor bir insansıyı kontrol et! Hatup, tek ekranlı aşamalara sahip bir platform oyunudur. Anahtarları toplarken ve platformları açıp kapatırken sivri uçlardan ve diğer tuzaklardan kaçınmalısın. Her seviyeden kaçmak ve sıradaki mücadeleye geçmek için yeterince zeki misin?