Harran Ranger Paketi
Harran Ranger olarak azılı haydutları adaletle tanıştır. Yeni kamuflajlı kıyafetlerini giy, özel Ranger Yayı ile kafaları uçur ve Pathfinder'a atlayıp kırsalda devriyeye çık. Harran Ranger Paketinde şu öğeler bulunuyor: yeni bir araç görünümü, yeni bir kıyafet, yeni bir silah tasarımı ve dört adet ok tasarımı. Uyarı: Bu içerik, Dying Light: The Following genişletme paketi gerektirir.