Harita: War Machine
Bir COG yerleşim alanında acil durum ilan edilmesiyle, bu aktarma istasyonunun tahliye edilmesi gerekti. Rayların etrafındaki bölge hızlı bir geçiş noktası sağlamakla birlikte yerleşik güçlü bir tarete karşı savunmasızdır.