Harita: Security
Bu eski COG ambarının açık olan mahzen kapıları artık değersiz olan altını korumasız bırakıyor. Mahzenin lazerli güvenlik sistemi kullanılarak, anahtar bölgelere erişim kontrol altına alınabilir.