Harita: Rust Lung
Bir zamanlar GOC deniz filosunun seçkin bir gemisi olan bu kruvazör, kurumuş deniz yatağında çürümüş halde uzanmaktadır. Açık merkez alanı geçerken ilave koruma için füze taşıyıcıları yükseltilebilir.